2017. augusztus 21., hétfő

Manikűrvadász 34. forduló // Tropical hibiscus nails


Itt az augusztus, így újabb manikűrvadász forduló került megrendezésre! 😃 A 34. fordulót Manna, a MannaKörmök bloggere (link) szervezte meg. Ebben a fordulóban tőlem Andi (MyMomentNails blog, link) vadászik, én pedig Nikitől (Rúzsnyom blog, link). 😊

***

It's August, so it's time for a new round (34th) of Manikűrvadász (Manicure Hunting) in which we have to recreate a manicure from another blogger. 😃 This round was coordinated by Manna, author of MannaKörmök blog (link). In this round Andi (MyMomentNails blog, link) had to recreate a mani from me, while I had to choose from Niki (Rúzsnyom blog, link). 😊


http://www.ruzsnyom.hu/2015/06/tropusi-kormok-hibiszkusz.html

A választásom erre a trópusi, hibiszkuszvirágos manikűrre (link) esett, bár elgondolkodtam azon is, hogy valami őszieset készítek - hiába, nem bírom már ezt a forróságot... 😃

I chose this tropical, hibiscus flower manicure (link), but I was also thinking about recreating something more fall/autumn-themed - I can't stand this heatwave in August. 😃

Levadászott // Re-creation:


Sajnos nincs olyan kézügyességem, hogy kézzel fessem meg a virágokat... úgyhogy nyomdáztam. 😃 Két hibiszkuszvirágos nyomdalemezt is találtam a készletemben, így a reverse stamping technikát alkalmaztam. A mintákhoz a Mundo de Unas fekete nyomdalakkot használtam és XL clear jelly átlátszó nyomdázókat, és a nyomdázón kitöltöttem őket a színekkel - majd a körmömre nyomdáztam (pár perc száradás után, hogy még azért tapadjon). Ebben áll a "reverse stamping" lényege. 😊

A gyűrűsujjamon az alap 2 réteg Moyra Gel Look No. 955 Fabienne volt, erre 1 réteg China Glaze Snow Way-t kentem, ami egy irizáló, gyengébb fedésű, arany fényű fehér, de nem igazán látszik. 😃 A hibiszkusz minta a :YOURS Cosmetics x Sascha Gossen "Tropical Treat" nyomdalemezről van (CND Nail Lounge-ból, link). A nyomdamintát egy BPS díszítőecset (7mm, link) segítségével töltöttem ki. A nagyobbik virág színei: Masura 1043 Дикая Орхидея (Wild Orchid) + Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl. A kisebbik virág színei: Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl + Moyra Gel Look No. 958 Violette. A Crystal Nails #0-ás díszítőecsetemmel (link) és egy zöld lakkal (Moyra SP.14 Dark Green) festegettem mellé néhány ágat/levelet. 😃

A középső ujjamon az alap fehér lakk volt (China Glaze White on White), erre nyomdáztam rá a kitöltött nyomdamintát, amihez a BP-L024 lemez (link) hibiszkuszos mintáját választottam. A leveleket a Masura 1092 Сердце Планеты (Planets's Heart) zöld holóval töltöttem ki, A hibiszkuszmintához pedig a Masura 1043 Дикая Орхидея (Wild Orchid) + Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl lakkokat használtam. A sárga lakk: Moyra SP.12 Yellow.

Kiegészítésként a mutató- és kisujjam körmére felkentem a kisebb mintához is használt rózsaszín lakkot: Moyra Gel Look No. 958 Violette. 1 réteg fedőlakkal zártam az egészet. 😊

***

As I can't paint, I did some reverse stamping - painting in the stamping images on the stamper with color. 😃 For the stamping I used Mundo de Unas Black stamping polish and XL clear stampers. Allow the designs to dry for a couple of minutes then stamp on the nail (it has to be tacky in order to adhere to the nail).

Products used on my ring fingernail:
Moyra Gel Look No. 955 Fabienne (2 coats), China Glaze Snow Way (sheer iridescent white, 1 coat), Mundo de Unas stamping polish (Black), :YOURS Cosmetics x Sascha Gossen stamping plate 'Tropical Treat' (from CND Nail Lounge, link), Born Pretty Store nail art brush (7mm, link), Masura 1043 Дикая Орхидея (Wild Orchid) + Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl (larger flower), Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl + Moyra Gel Look No. 958 Violette (smaller flower), Crystal Nails #0 nail art brush (link), Moyra SP.14 Dark Green.

Products used on my middle fingernail:
China Glaze White on White (1 coat), Born Pretty Store BP-L024 stamping plate (link), Born Pretty Store nail art brush (7mm, link), Masura 1092 Сердце Планеты (Planets's Heart) [for the leaves], Masura 1043 Дикая Орхидея (Wild Orchid) + Aden Cosmetics No. 40 Cover Girl [for the flowers], Moyra SP.12 Yellow.

On my pointer and little fingernail I applied 2 coats of Moyra Gel Look No. 958 Violette. Lastly, I added 1 coat of top coat to every nail. 😊


Hogy tetszik? // What do you think?

***

A többiek munkáit itt találjátok:



http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...